۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

جنگ جدید حکومت با یکی دیگر از ستاره های سبز در ورزش

بسیار جالب است که رسانه های حکومتی از چند روز پیش شروع به زمینه چینی این امر نمودند و امروز نیز به یکباره علی کریمی این استوره فوتبال ایران را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند.
خبر اخراج علی کریمی از استیل آذین به دلیل روزه خواری و توهین به مقامات بطور گسترده در رسانه های دولتی باز تاب یافت و به نظر می رسد با سرعت بخشیدن به این حمله ها قصد دارند گوی سبقت را از حامیان وی و جنبش سبز بربایند.
فراموش نکنیم که علی کریمی با بستن مچ بند سبز تمامی حکومت کودتا را به چالش گرفت.
امروز باید ما به کمک او بشتابیم.

۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

ای گزارشگر صدا و سیما، تو نیز شریک قتل هستی

پروژه جدید صدا و سیما در راستای مجاب کردن اذهان عمومی برای اعدام سکینه محمدی بعد جدیدی از رویکرد گزارشگران و مسئولین تهیه برنامه های آن شبکه را رسوا ساخت.
اما چیزی که این تدارکات چیان کودتا چیان باید بدانند اینست که روزی که نوبت پاسخگویی به ملت ایران فرا رسد، آنان نیز شریک جرم در این قتل ها بر شمرده خواهند شد و اینگونه نخواهد بود که عنوان سازند، ما فقط یک برنامه ساختیم.

پیشنهاد استفاده از ربنای استاد شجریان به عنوان زنگ موبایل

حال که صدا و سیمای حکومت دیکتاتوری قصد دارد صدای ربنای استاد را پخش نکند؛ فرصت مناسبی برای تک تک ما پیدا شده که نه تنها این آوای قدیمی و دل انگیز را هنگام افطار پخش کنیم؛ بلکه می توانیم آنرا به عنوان زنگ موبایل نیز استفاده کرده تا خاری شود در چشم کودتاچیان.