۱۳۹۰ مرداد ۲۲, شنبه

نیاز به حرکت جنبش سبز

این روزها رژیم جمهوری اسلامی پا را از گلیم خود فراتر نهاده و طی اخباری از قصد خود برای محاکمه موسوی و کروبی پرده بر می دارد.
بر من و توست که راهی را که آغاز کرده ایم ادامه دهیم و رهبران جنبش سبز را که به خاطر ما دست از مطالبات ما نکشیدند را تنها نگذاریم
وقت آنست که دوباره حرکت های ما سازماندهی شود تا در فرصت های پیش رو رژیم را با چالشی عظیم مواجه کنیم.
وقت تنگ است و راه دراز

همراه شو عزیز

۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

بالاترین و حذف دل به خواه لینک ها

هر چی توی این بالاچیق اعتراض می کنیم؛ یکی هم پیدا نمی شه جواب بده؛ من نمی دونم این بالایارهای محترم رو بالاترین از توی تخم مرغ شانسی پیدا می کنه؟؟؟؟
این لینک رو حذف کردن:
http://balatarin.com/permlink/2011/8/10/2659789
به علت  ارسال لینک تکراری با تغییر در آدرس 

واقعا دلم می خواد اون بالایاری که این رو حذف کرده بیاد دلیلش رو بگه.
این اولین بار نیست و تا حال چند لینک دیگر من نیز به همین منوال حذف شده و گندش رو دیگه در آوردن.
جالب اینه که وقتی می ری تو سایت سهام نیوز و دکمه بالاترین رو می زنی ؛ میگه لینک اضافه شده؛ وبعد هم که می ری می بینی می بینی همینی بوده که من پست کردم و نوشته این لینک به علت تکراری یا تغییر در آدرس حذف شده!!!!!

واقعا که شورش رو درآوردین

۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

حکم آسانسور سواری در هنگام افطار

از آنجاییکه عظام محترم دبی اعلام نمودند که ساکنان برج های بلند باید دیرتر افطار کنند و زمان افطار بستگی به طبقه سکونت شما دارد؛ از این به بعد احکام سوار شدن آسانسور به شکل ذیل تغییر می کند.
روابط عمومی حوزه علمیه قم اعلام کرد احتیاط مستحب آنست که روزه داران عزیز هنگام افطار سوار آسانسور شده و به طبقات بالای ساختمان ها بروند تا مدت زمان بیشتری گرسنه بمانند.
در همین راستا حکم سوار اسانسور شدن از طبقات پایین به بالا در زمان افطار دخول با پای راست است که اگر خدای ناکرده ملک الموت نزول اجلال نمودند؛ روزه دار در هنگام عمل مستحبه شده باشد.

همچنین این روابط عمومی اعلام کرد که عزیمت از طبقات بالای برج به طبقات زیرین در هنگام غروب افتاب اکیدا حرام بودم و مرتکبین این عمل می بایست علاوه بر اطعام فقیر؛ شصت روز در بالاترین طبقه موجود در بلد خویش روزه نمایند.
همچنین در صورتی که روزه دار از طبقه بالا به پایین عزیمت می نماید؛حکم همان حکم ورود به مستراح است که در آن فرد مسلمان می بایست با پای چپ به آسانسور دخول نماید.

همچنین مطابق با آیه شریفه شماره 48 سوره مائده که می فرماید در کار خیر سبقت بگیرید؛ واجب است که در هنگام سوار شدن به آسانسور ؛ حمله نموده و رحم ننمایند.

والسلام علیکم

نظر به تخصصی بودن موضوع قراره یک پوزیشن آیت الله العظمی ای در حوزه علمیه قم باز شود تا در این زمینه تحقیق بیشتر به عمل آید.


آیت الله های عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با حوزه تماس حاصل نمایند.