۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

پیشنهاد استفاده از ربنای استاد شجریان به عنوان زنگ موبایل

حال که صدا و سیمای حکومت دیکتاتوری قصد دارد صدای ربنای استاد را پخش نکند؛ فرصت مناسبی برای تک تک ما پیدا شده که نه تنها این آوای قدیمی و دل انگیز را هنگام افطار پخش کنیم؛ بلکه می توانیم آنرا به عنوان زنگ موبایل نیز استفاده کرده تا خاری شود در چشم کودتاچیان.

۱ نظر:

  1. آقای شجریان آقای از زیانهای روزه اطلاع دارید
    کشور ایران کشور صفر و یک است کشور سیاه و سفید است. افراد و اعتقادات یا خوب هستند یا بد. حد میانه بسیار کم می بینیم. اگر فردی را خوب دیدیم همه حرکات رفتار و گفته های او نیک است و برعکس اگر فردی را بد دبدم همه حرکات او بد و ناشایست است..
    محمد رضا شجریان خواننده پر آواز چند آواز در باره روزه خوانده. چون ایشان از جنبش سبز حمایت کرده اند تبدیل به فردی شده اند که مردم باید همه رفتار کردار و گفتار او را نیک ببینند. آیا یک نفر از ایشان سوال کرده جناب شجریان آیا از زیانهای روزه اطلاع دارید؟ اگر اطلاع ندارید باید مطالعه کنید و آگاه شوید. اگر از زیانهای روزه اطلاع دارید و باز هم با صدا و هنر خود مردم را به روزه گرفتن تشویق می کنید این کار شما یک جنایت است. به طور حتم بسیاری از سبزها از خواندن این جملات عصبانی می شوند ولی ما باید یاد بگیریم که آزادی کشور از شر خرافات و اعتقادات غلط بسیار مهمتر از احترام گذاشتن و مقدس کردن افرادی است که از جنبش سبز حمایت کرده اند
    زیانهای روزه:
    http://bidaritv1.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

    پاسخحذف