۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

من سبز خواهم ماند

پیرو اخباری که از اطلاح طلبان مبنی بر ورود آنها به انتخابات با رنگی موسوم به سفید یا هر چه دیگر مطرح می گردد؛ دوست دارم باز با صدای بلند به ایشان گوشزد کنم؛ من همچنان سبز خواهم ماند.
تا هنگامی که 2 همراه عزیز سبزو همسرانشان و زندانیان سبزآزاد نشوند، تا وقتی که قاتلین حاضر به پاسخگویی در قبال کشتن سایر فرزندان سبز این مرز و بوم نشوند؛ تا وقتی که رای سبزی که من دادم به حساب آورده نشود؛ تا زمانی که من حق انتخاب واقعی سیستم جکومتی مملکت خود را نداشته باشم؛ در هیچ انتخابات فرمایشی ای شرکت نخواهم کرد.
دوست دارم دوباره همانطور که پس از انتخابات فریاد زدم بگویم "من سبز خواهم ماند"

۳ نظر:

  1. سبز بودن منافی دقت در انتخاب استراتژی نیست. اگه قرار باشد با پوشیدن سپید سبز بمانیم، چه بهتر که این کار را انجام بدهیم. تفرقه افتادن در داخل دستگاه حکومت، بهترین فرصت برای سبزهاست که از طریق دخالت در فرصتی که حکومت بوجود خواهد آورد، مجدداً شور، شوق و احساس مسئولیت رو به جامعه باز گردونیم. میشه بدون رای دادن هم در فعالیتهای انتخاباتی شرکت کرد و موج دیگری به راه انداخت ...

    پاسخحذف
  2. من با شرایط پیش رو ترجیح می دهم تا انتخابات را تحریم کنم؛ اگر همه مردم این کار را انجام دهند؛ اعتبار ج.ا. به شدت در جهان خدشه دار می شود و این پاسخی مناسب به رژیم غاصب جمهوری اسلامی خواهد بود.
    قطعا با در حصر بودن موسوی و کروبی و عدم تضمین انتخابات سالم هیچ دلیلی برای شرکت در انتخابات نخواهد بود.
    اینها حداقل اقل خواسته است.

    پاسخحذف
  3. تحریم تنهاراه چاره

    پاسخحذف