۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

بالاترین و حذف دل به خواه لینک ها

هر چی توی این بالاچیق اعتراض می کنیم؛ یکی هم پیدا نمی شه جواب بده؛ من نمی دونم این بالایارهای محترم رو بالاترین از توی تخم مرغ شانسی پیدا می کنه؟؟؟؟
این لینک رو حذف کردن:
http://balatarin.com/permlink/2011/8/10/2659789
به علت  ارسال لینک تکراری با تغییر در آدرس 

واقعا دلم می خواد اون بالایاری که این رو حذف کرده بیاد دلیلش رو بگه.
این اولین بار نیست و تا حال چند لینک دیگر من نیز به همین منوال حذف شده و گندش رو دیگه در آوردن.
جالب اینه که وقتی می ری تو سایت سهام نیوز و دکمه بالاترین رو می زنی ؛ میگه لینک اضافه شده؛ وبعد هم که می ری می بینی می بینی همینی بوده که من پست کردم و نوشته این لینک به علت تکراری یا تغییر در آدرس حذف شده!!!!!

واقعا که شورش رو درآوردین

۲ نظر:

  1. سلام. عزیز تو فیسبوک دیدم به با هفته نامه ی صبح ازادی دوست شدی، خواستم ببینم آیا صفحه ی قبلی صبح آزادی در فیس بوک و مطالبی که سردبیر سابق این مجله نوشته بود رو دیده ای یا نه، تمام پرسنل سابق صبح ازادی که 9 شماره ی استثنائی رو در این اوضاع و احوال خفقان بیرون آوردن به علت اختلافاتی که با مسئولین سیاست گذاری و مدیران سر سانسور مطالب و به دلخواه حرف زدن ها داشتن مجله رو ترک کردن و الان رضا جلودارزاده همون حرف هایی که حکومت واسه دیگران استفاده می کنه رو برای ساسان آقایی که جزو زندانیان سیاسی هم بوده استفاده می کنه جملاتی که تماما مارو به یاد پروپاگاندای جکهوری اسلامی می ندازه جملاتی که تماما مثل جمهوری اسلامی بدون هیچ مدرک و سندی تنها به تخریب شخصیت پرداخته لطفا به آدرس صبح آزادی در فیس بوک برو و ببین که ماجرا از چه قراره

    پاسخحذف
  2. سلام
    ممنون از لطفت؛ والا هر کی توی فیس بوک منو اد کنه، اضافه می کنم مگر عکس پروفایل یا چیز های دیگه مشکوکم کنه و مطالبش رو مطالعه کنم
    ممنون از اطلاع

    پاسخحذف