۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

تاثیرات بد برداشتن اثرات منفی از بالاترین

هیچ روشی نیست که عیب و یا حسن کامل باشد. مدتی است که منفی کاربران بالاترین کلا بی اثر شده است که این موضوع تبعات منفی زیادی را داشته است. اثر منفی رای در چند زمینه حذف گردید که از ان جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. امتیاز کل مطلب ارسال شده
2. حذف مطلب ارسال شده در صورت ازدیاد امتیاز منفی
3. داغ نشدن مطلبی که دارای امتیاز منفی بیش از مقدار مشخصی است

اولا که عمل نشدن امتیاز منفی؛ بود و نبود آنرا زیر سوال می برد و شاید ببهتر باشد تا اصبلا آیکن قرمز رای منفی را نیز مسئولین بالاترین بر دارند.

اما واقعیت اینست که اگر قرار است کاربران درباره مساله ای اظهار نظر کنند ؛ شایسته است رای مخالف ایشان نیز دیده شود و اگر مراد از نادیده گرفتن رای منفی جلوگیری از دیکتاتوری حداکثر است بهتر است مورد 2 یعنی حذف مطلب ارسال شده در صورت ازدیاد امتیاز منفی را حذف کنند و مابقی گزینه ها دوباره فعال گردد.

متاسفانه مشاهده می شود که لینک هایی با اخبار دروغ و یا ناموثق براحتی می توانند در سیستم جدید داغ گردند؛ که این امر نه تنها با اعتبار بالاترین لطمه می رساند ؛ بلکه باعث آزرده خاطر شدن بسیاری از کاربران می گردد.

امیدوارم که مسئولین بالاترین، بازنگری دیگری در این سیستم که بصورت آزمایشی راه افتاده بود بنمایند.

یک بیزینس وقتی موفق است که به نظرات کاربران خود احترام بگذارد و سعی در ایجاد محیط دلخواه آنان را داشته باشد. حال اگر کاربران بالاترین را مشتریان آن فرض کنیم ؛ شایسته است که بالاترین در سیاست خود مبنی بر اعمال رای منفی کاربران تجدید نظری بنماید.

با تشکر از مدیریت بالاترین بخصوص بخاطر بالا نگه داشتن سرور های آن در سه شنبه اعتراضی قبلی و خنثی نمودن حمله های جمهوری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر